Księgi rachunkowe
Prowadzenie ksiąg rachunkowych obejmuje:
» opracowanie lub modyfikacje zasad polityki rachunkowości,
» opracowanie lub modyfikacja zakładowego planu kont i jego wdrożenie,
» dokonywanie zapisów w ewidencji syntetycznej i analitycznej (łącznie z dekretowaniem dokumentów),
» ustalanie wysokości miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy,
» prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT,
» sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych,
» sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług – VAT, VAT-UE,
» sporządzanie i przekazywanie sprawozdań finansowych i statystycznych,
»
sporządzanie planów amortyzacji oraz
prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości
niematerialnych i
prawnych,
» sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do księgi,
»
zamknięcie roku obrachunkowego
jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym wraz
ze sporządzeniem
bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej,
» sporządzanie przelewów dot. zobowiązań publicznoprawnych (ZUS, US),
» monitoring należności i zobowiązań.
Serdecznie zapraszamy do współpracy